2014. július 30., szerda

Színes ceruza

Sziasztok!

Ma a saját találmányomat szeretném Nektek bemutatni, melynek köszönhetően nagyon élénk és feltűnő manikűrt tudtok készíteni. Szerintem ez a technika igazán egyedi, egyszerű, tökéletesen illik a nyárhoz. Íme:


Mielőtt elkezdenénk lakkozni a körmeinket, el kell készíteni a ceruzareszeléket. Keressünk jó sok színes ceruzát, majd kezdjük el kihegyezni őket. Egy lap felett érdemes végezni ezt a műveletet, mivel a faragás közben fognak lepotyogni ezek a színes kis darabkák. Ha az összes kívánt színű ceruzát kihegyeztük, öntsük bele egy kis tárolóedénybe a színes reszeléket, hogy bármikor tudjuk használni. Ez a technika még azért is jó, mert mi magunk állítjuk össze a reszeléket, így abba csak olyan színek kerülnek, amilyeneket mi akarunk.


Miután ezzel végeztünk, fel is használhatjuk a terméket. Vigyünk fel egy réteg fehér lakkot a körmeinkre, majd várjuk meg ameddig ez megszárad. Én azért tanácsolom a fehéret alaplakknak, mert azon jó erősen látszódnak majd a színek. A következő réteg felvétele után ne várjunk, hanem egyből szórjuk bele a reszeléket, így az beletapad a lakkba. Az ujjunkkal óvatosan nyomkodjuk bele a lakkba az apró darabkákat, majd miután beleszáradtak, vigyünk fel egy átlátszó réteget is, a hosszabb hatás érdekében. Én a többi körmömet rózsaszínre festettem, de a következő alkalomnál tuti pinkre fogom, mert szerintem az jobban illik az összhatáshoz.
Ha több időtök van, akkor akár az összes körmötökre szórhattok reszeléket, szerintem az is jól fog kinézni!
Egy tipp: ha egy lap felett készítitek el ezt a manikűrt, akkor azokat a darabkákat, amik nem a körmeitekre mennek, könnyen vissza tudjátok önteni a kis edénykébe és így nem fogtok pazarolni!

Remélem tetszik Nektek ez a technika és majd Ti is kipróbáljátok. Ha igen, akkor fényképezzétek le az elkészült alkotást és küldjétek el nekem Facebook-on!!!
Ne felejtsetek el feliratkozni sem!





Jó szórakozást!

2 megjegyzés: