2014. augusztus 26., kedd

Díjat kaptam :)

Sziasztok!
---> Dorothy-style <---

Nemrég újabb díjat kapott a blogom, amit szeretnék megköszönni a ’ Szőrös zokni ’ blognak! Mivel ezt a díjat már megkaptam és már tovább is adtam másoknak, így most csak a feltett kérdésekre fogok válaszolni, és ha érdekel titeket, hogy én anno kiknek adtam a díjat, akkor kattintsatok ide:
IDE! , IDE! és IDE!




Szőrös zokni kérdései és az én válaszaim:

Mit csinálsz legszívesebben a szabadidődben?
- Filmeket nézek.

Melyik dal jut eszedbe a blogodról?
- Hm, ezen még sosem gondolkodtam, de az tuti, hogy valamilyen csajos dalhoz tudnám kötni.

Mi az ami inspirált a blogod elkezdésében?
- Sok ötletem volt és szerettem volna ezeket másokkal is megosztani. Úgy gondoltam, hogy erre egy blog lesz a legalkalmasabb!

Ha jellemezned kéne magad három szóval, melyik lenne az a három?
- Optimista, segítőkész és maximalista.

Ki a példaképed, és miért pont ő?
- Nálam nem konkrét személyről, hanem a családomról van szó, mert nagyon összetartó.

Mi a kedvenc könyved címe?
- Erin Morgenstern - Éjszakai cirkusz. Aki szereti az ilyen kalandos szerelmes történeteket, annak ajánlom a figyelmébe. Egy kis ízelítő:
’' Az éjszakai cirkusz fekete-fehér sátraiban páratlan élmény vár rád: az öt érzék ünnepe! A varázslat és a füst mögött azonban ádáz küzdelem folyik: a két fiatal mágust, Celiát és Marcót kisgyermek koruktól fogva azért tanították, hogy mágikus erejük segítségével győzelmet arassanak a másikon. Sokáig nem is sejtik, hogy mestereik egy olyan játszmába kényszerítették őket, aminek a végén csak egyikük maradhat életben. Ám Celia véletlenül rájön erre, s feladva a versenyt, közösen lenyűgöző varázslatba kezdenek. Erejüket onnantól fogva csak arra használják, hogy örömet szerezzenek vele a másiknak, és az új játék közben gyanútlanul egymásba szeretnek. Mély és varázslatos érzéseiktől hunyorogni kezdenek a lámpák, és a helyiséget elönti a meleg. Mestereik azonban megelégelik, hogy kicsúszott kezükből az irányítás, és közbelépnek. Celiáék rádöbbennek, hogy nem kerülhetik el a játszma végkifejletét. Csak egyetlen kiutat látnak, de ahhoz minden tehetségüket latba kell vetniük... ’'



Átlagosan egy héten mennyi időt töltesz a blogoddal (szerkesztés, bejegyzések írása stb.)?
- Ez nálam eléggé változó. Év közben nem sok szabadidőm van sajnos, így általában csak bejelentkezem és megnézem, hogy minden rendben van-e. Ha viszont posztolok is, akkor mindig sokat ülök a blogom előtt. Megszerkesztem és feltöltöm a képeket, megírom és megosztom a bejegyzést, ez általában egy-másfél óra között szokott lenni.

Melyik évszakban születtél?
- Télen, februárban.

Van valamilyen háziállatod?
- Két cicám.

Ha a föld bármely pontjára elutazhatnál, melyik lenne az?
- Franciaország. Ez egy nagyon régi álmom!

Melyik az a tulajdonság, amit a legfontosabbnak tartasz egy barátban?
- Őszinteség. 

Még egyszer köszönöm a díjat, remélem tetszett Nektek ez a poszt!

Jó szórakozást! ;)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Tőlem is kaptál egy blogdíjat! :) <3
    http://pannaelmenyei.blogspot.com/2015/02/blog-dij-legjobb-blogoknak-vilagon.html

    Panna

    VálaszTörlés