2014. augusztus 22., péntek

Felhős körmök és S.he lakk

Sziasztok!

Ma kettő az egyben poszt lesz. Először egy körömlakkot szeretnék Nektek bemutatni, amit a gyönyörű színe miatt vettem meg. Ez a S.he stylezone nail polish quick dry 279 B3030-as világoskék színű lakkja. Nagyon szép árnyalat, engem teljes mértékig a nyári égbolt színére emlékeztet. Két rétegben tökéletesen elfedte a körmeimet, hamar megszáradt, de nem árt, ha egy átlátszó lakkal fixáljuk, mert úgy tovább fog tartani. (Enélkül olyan 2-3 napig bírja lepattogás nélkül.) 
Ezeket a S.he lakkokat a dm üzletekben teljesen baráti áron be lehet szerezni, és szerintem érdemes benézni, mert nagyszerű színekben kaphatóak! :)



És ha már van egy új lakkom, akkor egyértelmű volt számomra, hogy ezzel fogom elkészíteni a mai manikűrt! Mivel mostanában elég borús volt az idő, úgy gondoltam, hogy felhős körmöket fogok készíteni. Alaplakknak a fent bemutatott lakkot használtam, két rétegben vittem fel a körmeimre, majd megvártam ameddig ezek a rétegek jól megszáradtak. Ezután egy alapozó szivacs segítségével foltokban, fehér lakkot tapogattam fel a körmeimre. A szivacs másik oldalával egy kicsit sötétebb kék árnyalatot is felvittem a fehér foltok mellé. Miután ez a két szín összeszáradt, egy vékony ecset segítségével megfestettem a körvonalat, amihez szintén fehér lakkot használtam. Egy átlátszó réteggel fixáltam a munkámat és már el is készült ez a felhős manikűr. Remélem tetszik Nektek és majd Ti is kipróbáljátok! :)
Facebook: Dorothy-style 



Jó szórakozást! ;)

4 megjegyzés: